Prevetti
Prevetti lugu algab Positano külakesest, mis asub Itaalias Amalfi rannikul Campanias, Salerno provintsi lähedal. Siin veetsid Prevetti kaks asutajat koos oma puhkuse, mille ajal toimus saatuslik kohtumine väga erilise inimesega. Eduka ettevõtte alguseks sai unustamatu pilguheit Itaalia kultuuri ja väärtustesse.
Itaaliapärane moto „dolce far niente“, mille tähendus on „mitte millegi tegemise võlu“, illustreerib ideaalselt seda, kuidas Itaalia eluviis keerleb ümber lihtsate, aga ilusate asjade elus. See kujutab endast hetkes elamist ja selle täielikku nautimist.
Lugu algas ühel õhtul, kui kaks asutajat nautisid ühes väikeses ja hubases kohalikus restoranis mõnesid kõige silmapaistvamaid roogi, mida Itaalia köögil on pakkuda. Siin kohtusid nad hästiriietatud kohaliku härrasmehe Carlo Prevettiga, kellel oli kenasti taha kammitud juuksed ja elegantne käekell randmel. Hr Prevettit ümbritses eriline aura. Teda võib kirjeldada kui loomuliku elegantsi ja stiili kehastust, temast õhkas enesekindlust, ta oli karismaatiline ning tal oli võrreldamatu võime lugusid jutustada. Ütlus „dolce far niente“ väljendus viisis, kuidas hr Prevetti tutvustas asutajatele Itaaliapärast eluviisi. Ta selgitas neile, et perekond ja heatahtlikkus olid elurõõmu põhielemendid, ning seetõttu kutsus ta asutajad järgmiseks õhtuks ehtsale Itaalia perekondlikule õhtusöögile oma perekonnaga. Järgmisel õhtul oli perekond Prevetti valmistanud kõige maitsvama ja hõrguma koduse roa, et ettevõtte asutajad saaksid seda nautida tähistaeva all Itaalia suve kuumuses. Just siin, õhtusöögi ajal ja heas seltskonnas, taustaks oivaline vaade Amalfi rannikule, alustas hr Prevetti oma loo jutustamist. Hr Prevetti oli üle 40 aasta olnud kellassepp ja tal oli oma väike poeke kohalikus piirkonnas Salerno lähedal. Ta näitas neile oma kellakollektsiooni ja suure uhkusega ütles ta neile, et igal kellal, mille ta oli aastate jooksul kogunud, oli tema jaoks väga eriline tähendus. Hr Prevetti kollektsiooni puhul oli huvitav see, et see polnud kõige kallim ega eksklusiivsem kollektsioon, mida võiks oodata kellassepalt, vaid kollektsioon kelladest, millega oli hr Prevettil ühel või teisel viisil emotsionaalne side. Ta näitas asutajatele oma kõige erilisemat kella – tema kõige esimest kella. See oli lihtne, kuid elegantne kell, mille andis talle tema armastatud abikaasa nende esimesel pulma-aastapäeval. Ajal, mil paar ei teeninud väga palju raha. Hr Prevetti selgitas, et oluline polnud kella hind, vaid selle tähendus ja sellega seotud mälestused ning armastus. Asutajatele oli selge, et hr Prevetti seisukoht kellade kohta oli ainulaadne võrreldes kõigi teistega, millega nemad olid eelnevalt kokku puutunud. Kui nende puhkus sai läbi, olid nad otsustanud alustada oma kellabrändiga, mis austaks hr Prevettit. Kellabränd, milles võiks märgata hr Prevetti kvaliteeti ja väärtuseid. Hr Prevetti järgi nime saanud kellabrändi eesmärk oli see, et kellad ei peaks ainult aega näitama, head välja nägema ja olema kvaliteetsed, vaid sümboliseerima ka Itaalia kultuuri ning väärtusi, mida hr Prevetti innustas brändi asutajaid omaks võtma. Mis kõige olulisem, Prevetti kellad peaks olema omamiseks kättesaadavad igale kellaarmastajale.
Praegusel ajal on hr Prevetti ainulaadsed seisukohad ikka iga äriotsuse ja Prevetti brändi jaoks valmistatud kelladisaini aluseks. Peensus, elegants, enesekindlus, karisma ja harmoonia on mõned märksõnad, mis juhivad brändi kaasaegset ning stiilset kellakollektsiooni. Hoolimata kättesaadavast hinnatasemest, ei tehta Prevetti vaimsusele truuks jäädes kvaliteedis kunagi järeleandmisi. Prevetti vaimsuse ja austamise nimel.
Prevetti käekellade volitatud edasimüüjana garanteerime, et tegemist on ehtsa tootega, millega kaasneb ametlik garantii ja ligipääs kaubamärgi ametlikele teenustele.